دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1398 - 17:45
امروز مطرح شد؛

مسابقات ورزش‌های الکترونیکی و رزمی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

برای نخستین بار در سال جاری مسابقات ورزش‌های الکترونیکی و مسابقات ورزش‌های رزمی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر : 407925
716e604e-1650-43cd-8537-ffd5936bf7b7.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا عصر امروز جلسه هم‌اندیشی میزبان مسابقات ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور کمال جوانمرد سرپرست مرکز ورزش و تربیت‌بدنی این دانشگاه،  میزبانان و کادر فنی این مسابقات در ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


امسال نخستین سالی است که مسابقات ورزش‌های الکترونیکی و مسابقات ورزش‌های رزمی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود. بر اساس آنچه در این جلسه به تصویب رسید دانشگاه آزاد اسلامی در شهریورماه ۲۳ رویداد ورزشی در رشته‌های ورزش‌های الکترونیکی، دومیدانی، اسکیت، صخره‌نوردی، شنا، هاکی، ووشو، تکواندو، جودو در دو بخش دختران و پسران  برگزار می‌شود همچنین دانشجویان پسر این دانشگاه در این ماه در رشته‌های کشتی آزاد و فرهنگی به رقابت خواهند پرداخت.


گفتنی است قهرمانان مسابقات ورزشهای همگانی دانشگاه آزاد اسلامی به مسابقات کشوری و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی به مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه پیدا می‌کنند.


بیش از ۵۰ درصد شاکله تیم‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور دانشگاه آزاد اسلامی را در سال 97  دانشجویان این دانشگاه تشکیل دادند. امسال نیز بر اساس سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی این تعداد حداقل به ۷۵ درصد افزایش یافته که از همین رو استعدادیابی در رویدادهای ورزشی دانشگاه در اولویت قرار دارد.


لازم به ذکر است که در خاتمه جلسه هم‌اندیشی رویدادهای ورزشی شهریورماه دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم‌نامه‌ای در خصوص برگزاری این مسابقات به امضا رسید.


انتهای پیام/4108/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته